Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

duminică, 28 noiembrie 2010

Despartire



Nu mai am lacrimi sa plang pentru atata suferinta,
Mai am, dar doar pentru o ultima dorinta,
Ea curge usor pe obraz si se stinge,
La fel ca acele mii si mii ramase neimplinite !

Privesc norii involburati,fulgere ce se unesc cu marea,
Adesea ma gandesc la tine , dar te confund cu zarea ! ,
Gandurile ce se pierd in largul marii,
E durerea ce o simt acum in clipa despartirii !

Ce albastra-i marea neagra si ce luminata este noaptea sub cerul instelat ,
O umbra intunecata pe fata lunii iar se arata ,
Este chipul ce l-am iubit candva , odata !

Ai fost ca orizontul , cu cat am incercat sa ma apropii ,
Ai continuat sa te departezi ...
Dar din toti ochii ce i-am privit ,
Ochii tai nu am sa-i uit ...
Fie tristi , veseli s-au tacuti
Mie-mi plac, fiindca sunt draguti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu