Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

duminică, 28 noiembrie 2010

Ramas Bun..

Avand un gand,cu un acelasi drum,
Cu aceeasi ochi,care plang acum
Zi de zi m-am tot gandit
La ziua cand ne-am intalnit
Aveam felul meu de a fi,
Incercand mereu ,a te iubii
De toate astea nu mai vrei a stii
Acum parca nu mai sunt eu
Acela care te iubea mereu

Tu nu mai schimbat !
Ci iubirea ce ti-am purtat
Mereu in fiecare zi,
Imi zambesti si-mi rosti:
Ce ai tu cu mine ?

Iar eu iti spun ca faci ceva ce nu e bine
Ma simt plictisit si obosit
Nu-ti dai seama ca plange inima in mine
Tu mi-ai gresit necontenit

Si cred ca nu mai are nici un rost
Sa cred in tot ce a fost.

Decat sa stiu ca nu esti alaturi de mine
Atunci ramai cu cine ti-e mai bine!
Am ramas doar eu si umbra mea,
Totul a fost ca un vis asa ...
Ca si cum am adormit si m-am trezit

Tot ce am facut eu nu s-a schimbat,
Tot ce am simtit, ma dezamagit,
Tot ce am avut , am pierdut
Nu vreau sa plec la drum
Dar nu mai am pentru cine ramane acum
Tot ce pot sa spun este Ramas Bun!

       Ramas bun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu