Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

miercuri, 1 decembrie 2010

As fi vrut ...




As fi vrut sa fi fost tu
Singura pe care mi-o doream.
Fata pe care o cautam...
Daca te uitai atent la mine,
Daca iti pasa macar un pic,
Ai fi vazut un baiat ce cauta ceva!
Ai fi vazut un baiat care a stat prea mult timp fara o "casa"!
Ai fi vazut un baiat care cauta sa-si faca culcus, in inima unei fete sincere!
As fi vrut sa visam impreuna, sa ne traim viata ca fiind una singura...
As fi vrut sa fi, tu, inima mea... ca sa o poti simtii cat e de goala fara tine!
Nu am mai fost niciodata asa indragostit... cu adevarat!
Am intrebat, intr-un vis, un inger, daca imi poate spune cum este adevarata dragoste.

Iar el mi-a raspuns ca numai in vis exista asa ceva!
M-am intristat! Si am vrut sa plec, fara a-mi dori a mai visa vreodata!
Dar el mi-a pus mana pe umar, si mi-a soptit usor:
"Nu renunta la vise, dragostea adevarata exista
Numai daca traiesti un vis alaturi de fiinta iubita!"
Ti-am intins mana ca sa o tin strans pe a ta, langa inima mea!
Doar ca, nu era acolo... asa ca, am dus la piept doar mana mea.
As fi vrut sa fi tu fata pe care o cautam!
As fi vrut sa mor alaturi de tine, nu-mi pasa daca te doare!
...Doar sa stiu ca ai fost langa mine de la inceput pan' la sfarsitul vietii mele!
As fi vrut sa pot impietri in bratele tale pentru totdeauna! Sa te privesc o vesnicie!
As fi vrut ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu