Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

miercuri, 1 decembrie 2010

De Ziua Persoanei Ce Ti-a Fost Candva Draga



De ziua ta, imi pare sincer rau ca 
N-am putut sa-ti daruiesc un trandafir...
Un sarut, o urare si o imbratisare!
Nu a fost sa fie asa cum ne-am dorit,
Sa fie asa cum am vrut cand ne-am cunoscut
Sa-ti fi spus cat de mult te doresc, 
Sa-ti fi aratat cat de mult puteam sa te iubesc !
Scriu pe foaie versuri neincetat...
Lacrimile, in urma, sterg tot
Norul negru din mintea mea, plin cu ganduri...
Tot ce scriu se ineaca in ploaia ochilor.
Nu ma pot gandi decat la zilele cand zambetul tau
Imi dadea la o parte piatra grea de pe umerii sufletului...
Ratacind prin viata, fara sa stiu cand e zi sau noapte...
Incarcat de mii si mii de ganduri, si de soapte,
Fara a-mi da seama de locul pe care sa-l aleg.
Zilnic ma gandesc: ,,pe ce drum sa mai alerg?”
Zilnic clipele-imi rascolesc amintirile...
Credeam in persoana care ma iubea din inima!
Aceea care avea... un suflet,  recunoscut din milioane!
Era un suflet,  cu adevarat fara de asemanare !
Am crezut ca te-am cunoscut, dar te-ai schimbat,
Pe tine nu te cunosc, tu ti-ai pierdut sufletul!
Acum nu-l mai deosebesc de celelalte...
Sa stins scanteia...
Imi amintesc fiecare zambet, fiecare soapta, speranta si lacrima ...
Nu as fi vrut ca drumul vietii sa-mi ofere un bilet
Doar cu statie in viata ta ... ori de tot, ori deloc!
Dar tu ti-ai ales deja drumul vietii!
Mi-am dorit,  de nenumarate ori, 
Sa te pot opri. Cu mine sa ramai ...
Pozele sunt tot ce mi- au ramas !
Ma uit la ele ... si raman fara glas...
Ochii-mi lacrimeaza...oare de ce,
Acum, cand ar trebui sa fiu fericit
Ca am reusit sa-ti ofer ce ti-ai dorit?
Tot dorul si tot ce simt, tin in mine.
Si ma bucur pentru tine !
Iti doresc acum, de ziua ta, 
Sa iubesti si tu asa cum iubesc eu!
Nu mi-am dorit sa ramai ca un vis.
Mereu, oglindita-n ochii mei,
Erai ca o raza! Ai topit o inima de gheata,
Ai fost o vraja ce-a cuprins a mea viata!
Si acum aud sunetul primului semn...
Ca sa-ti arat ca te plac...
Dar, incet, incet, el se indeparteaza,
Lovindu-se de stancile trecutului...

Acum, nu mai aud decat plansul ochilor tai,

Rugandu-ma sa te aduc inapoi !
Din privinta mea a fost
O frumoasa poveste de dragoste,
Cu final nefericit!
Viata nu este un film!
Numai acolo sunt finaluri fericite.
Mult timp, de acum incolo, o sa-mi fie dor
De galsul tau...de privirea ta ce imi dadea
Al meu fior de dragoste!
Oriunde vei fi, imi vei ramane in pulsul inimii.
La Multi Ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu