Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

miercuri, 1 decembrie 2010

Nu Te Voi Uita !



Am daruit totul fara... sa cer nimic.
Te-am putut iubii din plin,
Ca apoi sa sufar pe deplin !

Am plecat capul in fata ta,
Sa-ti evit privirea.
Pentru a mi se face intr-o clipa dor
De a ta stralucire a ochilor.

Iar tu, cu ochi blanzi, ma privesti tacuta.
Doar gandul meu te aude, te asculta...
O lacrima-mi strabate obrazul.
Surasul tau 'mi-alunga tot necazul!

Cand te vedeam zambind, nu stiam ce sa fac!
Sa plang? Sa rad? Dar, preferam sa tac!
Atat de mult trecut-au anii...
Sunt la cumpana vietii!


Ridic privirea indata
Sa te pot privi. Ultima data!
Dar in jur eram doar eu,
Si el... sufletul meu ...

Erai doar un gand muribund.
Din care m-am trezit plangand!
Amintirea-i visul vietii
Ce se pierde in ceata mortii!

O ultima data vroiam sa te ating...
Dar usor, usor simt cum ma sting.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu