Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

marți, 7 decembrie 2010

Tradare ...


Cand luna-n mai, galesa privire, 
Ne suradea mai dulce ca oricand...
Cand ne-am jurat credinta si iubire....
Tii minte, draga, acel juramant?
Cand ne plimbam pe campuri inverzite...
Ah! bratul meu se rezema de-al tau!
Timida-am fost...pe carari parasite,
Peste tot locul, erai sprijinul meu!

In vreme-aceea te-adoram, iubite!
Pentr-un sarut m-as fi sacrificat!
Te urmaream cu inima mahnita...
Dar tu mereu, mereu m-ai inselat!

Cand luna mai ne suradea prin geamuri,
Duminica cu mine te luam.
Si new plimbam prin vai... si peste lanuri...
Tii minte tu ce fericiti eram?
Cand ne plimbam pe-o potecuta mica
Si bratum meu de-al tau se rezema...
De-al serii vant mie-mi era frica...
Si pieptul tau, iubite, fremata!

Ah! te iubeam pe-atunci, iubite draga!
Chiar urma ta eu as fi sarutat!
Si ti-as fi dat chiar viata mea intreaga!
Dar tu te-ai dus...Te-ai dus si ai uitat!

Cand te credeam fiinta cea mai sincera din toate
Si sufletu-ti unit pe veci de-al meu...
Ca pasarea fugara, fara mila,
M-ai parasit! Schimbat-ai cuibul tau!
Am plans mereu! O luna...si mai bine...
Am regretat! Si-as regreta mereu
De n-as fi prins de veste ca pe mine
M-ai inselat...m-ai inselat mereu!

Fara de grija si nepasatoare
Eram p-atunci! Dar tu m-ai schimbat!
Pe timpul iernii, fara suparare,
La gura sobei amandoi am stat!
Si ratacita-n tara de iubire,
Genunchii tai de perna mi-au tinut!
Si greierii cantau de fericire
Refrenul lor, ce-atat ne-a-nveselit!

In vreme-aceea te-adoram, iubite!
Pentr-un sarut m-as fi sacrificat!
Te urmaream cu inima mahnita...
Dar tu mereu, mereu m-ai inselat.

                                                       >| By: Tears of the Sun |<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu