Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

duminică, 5 decembrie 2010

Revino iar !



Departe esti iubita mea,
Departe sunt si eu.
Mult imi plange inima
Fara tine mi-e atat de greu !


As vrea sa pot zbura diseara ,
Cand stelele vor aparea
Dragostea noastra, sa sclipeasca iara,
Nu vreau sa dispara, in trista durere grea.


In sufletul meu, ceva se petrece
Mi-e dor, mi-e dor atat de tare
Asemeni unui astru, ramai atat de rece
Crezi ca dragostea mea e trecatoare.


Adesea, eu trec pe la izvoare
Privesc poteci ce zburdalnici cutreieram,
Opresc pe la fantani, pasari calatoare
Zadarnic intreb, de fata cu care eu eram.


Intors acasa pe inserate,
Privesc pe cer ingandurat, sagetatorul.
Aprind lampa, scriu in graba o scrisoare
Imi vine sa-i fur sageata, sa-ti trimit ca vantul dorul.


Mult prea tarziu, chemarea de nu-mi vei asculta,
Sa nu mai vi! Sufletul in cascada mortii a cazut.
Sa nu plangi la moartea mea !
Devreme de-ai fi venit, traind m-ai fi vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu