Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

miercuri, 29 decembrie 2010

Catelusul



De mult am primit in dar
Un catelus urat, mic si murdar
Cu ochii negrii de carbune
Ca ar fi catel, nu stiam a spune

Mama m-a certat atat de rau
Mi-a spus sa il alung , ca-i un natarau
Pe furis l-am bagat in baie
Sapunind-o pe potaie

Nu credeam ca o sa iasa
Din blana lui urata, deasa,
Ceva care sa-mi placa
Asa cum arata de leoarca

Apoi l-am dus in grajd pe paie
Era urat ca dupa ploaie
Iar spre seara mi-am amintit de el
Sa-i dau mancare , bietului catel

Dar la usa cand am intrat
Am ramas uimit, mirat !
Ce minune s-a intamplat oare?
Al cui o fi catelusul rupt din soare

Numai din privirea de carbune
L-am mai cunoscut va pot spune
E atat de jucaus si frumusel
Ziua'ntreaga m-as juca cu el

Cand la vazut mama a zis cu zel
Ei baiete, asta da catel
E un dar foarte frumos
Catelusul asta mustacios

Nu seamana deloc cu potaia
Ce vroiai sa-mi spurci odaia
Intre noi copii, vorba sa ramana
Ce bine prinde o sapuneala buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu