Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

marți, 7 decembrie 2010

Sa ma ierti...



Inteleg! Te rog sa nu mai spui nimic!
Orice mi-ai spune e de prisos!
A fost prea mult si prea frumos pentru mine!
Pentru tine eu am fost
O jucarie fara rost
Care s-a stricat. Inteleg!
Sa ma ierti!
Si vreau acum sa-ti multumesc
Ca m-ai facut sa te iubesc
Si, poate, sa intrezaresc, fericirea!

Daca vreodata te-am mahnit,
Poate nu am vrut, sau am gresit!
Si ca te-am iubit sa ma ierti!
Se intalnesc oameni mereu
Si merg pe-acelasi drum...
Dar drumul tau nu-i drumul meu...
Si eu abia acum inteleg!
Nimic nu-i vesnic pe pamant!
Vor trece toate! Si-astea trec!
Mai stau putin si pe-urma plec,
poate acasa...
Nici nu stiu unde-am sa ma duc...
Pe care drum am sa apuc...
Caci totul s-a sfarsit... S-a sfarsit...

                                                       >| By: Tears of the Sun |<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu