Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

joi, 16 decembrie 2010

De ce ma-ntrebi ?




M-ai intrebat, mi-aduc aminte,
De ce si zi, si noapte plang?
Ce taina oare ma framanta,
Ce taina-n sufletul meu strang?

Iti voi raspunde-acum, copile,
De ce suspin de mii de ori...
Povestea plansului e veche!
Doi ochi frumosi si visatori!

Eu i-am iubit ca pe-o comoara!
Cuvinte nu sunt ca sa spun...
Le-am inchinat viata-mi toata!
De-aceea plang ca un nebun!

Erau frumosi ca doua perle,
Cantati de sute de poeti.
Ei luminau in noaptea neagra,
Zvarlind multime de sageti...

De ce ma-ntrebi atunci, copile?
Nu vezi cat e de dureros?
Asta-i sfarsitul totdeauna
Oricarui basm, cat de frumos...

De-aceea cand, prin vreo alee,
Voi suspina de mii de ori,
Pricina tu sa sti ca-i asta:
Doi ochi frumosi si visatori!

                                                       >| By: Tears of the Sun |<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu