Start

Tristetea Este Umbra Fericirii.

Atat Tristetea Cat Si Fericirea Dispare Cu Timpul.

joi, 16 decembrie 2010

E prea tarziu !


Eu ti-am jertfit ce-aveam mai sfant pe lume!
Ce-aveam mai sfant in viata si mai viu.
Inima mea ti-am dat-o cu-al meu nume!
Tu le-ai raspuns! Si-acum e prea tarziu...

E prea tarziu ca sa-ti mai cer iubirea!
Cat m-ai iubit si te-am iubit, eu stiu...
De-acum s-a dus! Apusa-i fericirea!
C-asa-i vrut tu! Si-acum e prea tarziu!

Cat te-am iubit, am martor suferinta
Ce mi-a albit parul de timpuriu.
Ai stins in mine amorul. Si credinta.
Sa mai iubesc acum? E prea tarziu!

E prea tarziu! Pe vatra parasita
Carbunii stinsi e greu sa-i mai aprinzi!
Cenusa lor de mult este racita!
Ai stins-o tu! Si-acum e prea tarziu...


                                                       >| By: Tears of the Sun |<

Un comentariu:

  1. deci in legatura cu versurile de mai sus poate cineva sa imi spuna cine le-a compus??
    eu am auzit o melodie cu aceste versuri mai de mult. va multumesc.
    bogdib@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere